• 16-04-2021, 18:43:24
    #1
    Doge almış başını gidiyor, sabah %100 artışta kaldıraçla short işlem açtım 150$ zarar yazıyor an itibariyle , batmasına az kaldı. (0.55 liq fiyatı) Sizce ne zaman patlayacak bu balon?
  • 16-04-2021, 18:44:41
    #2
    balina denilen fonlar satış yapmaya başlayınca onu da kestiremez kimse
  • 16-04-2021, 18:45:08
    #3
    Doge ye kaldıraclı işlem acıyorsanız bu riski almıssınız demektir hocam. Piyasadaki en cok pump yiyen coin. Ne diyeyim geçmiş olsun.

    Umarım en kısa surede zaratrınızı cıkarırsınız.
  • 16-04-2021, 18:47:07
    #4
    KaraKartaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doge ye kaldıraclı işlem acıyorsanız bu riski almıssınız demektir hocam. Piyasadaki en cok pump yiyen coin. Ne diyeyim geçmiş olsun.

    Umarım en kısa surede zaratrınızı cıkarırsınız.
    Hocam riskin çok büyük olduğunu biliyorum, işlem çok küçük ama bu artışı beklemiyordum. Fiyatın şişik olduğunu ve düşeceğini öngördüm. Hala aynı düşünüyorum ama liq olmasından korkuyorum. Fonlama yapmaktan yoruldum.
  • 16-04-2021, 18:51:52
    #5
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam riskin çok büyük olduğunu biliyorum, işlem çok küçük ama bu artışı beklemiyordum. Fiyatın şişik olduğunu ve düşeceğini öngördüm. Hala aynı düşünüyorum ama liq olmasından korkuyorum. Fonlama yapmaktan yoruldum.
    10 dk içinde 0,45 den 0,30 ye iğne atip 0,35 e cıktıgına bizzat şahit oldum. Böyle bir şey olur mu ya 10dk da %50 değişim. Tekrar geçmiş olsun hocam. Dediğinize kesinlikle katılıyorum aşırı şişik şuan. Umarım zararınızı toparlarsınız.
  • 16-04-2021, 18:52:55
    #6
    Doge'ye şu zaman short açmak büyük kumar.Binanceye bağış yapmışsınız
  • 16-04-2021, 18:54:00
    #7
    G4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doge'ye şu zaman short açmak büyük kumar.Binanceye bağış yapmışsınız
    işlem henüz kapanmadı, 140$ zarar yazıyor. doge zirvedeyken sattığımı sandım meğersem zirvenin z'si bile değilmiş