Doge Yetmez Mi Sence?
6
●174
- 16-04-2021, 18:43:24Doge almış başını gidiyor, sabah %100 artışta kaldıraçla short işlem açtım 150$ zarar yazıyor an itibariyle , batmasına az kaldı. (0.55 liq fiyatı) Sizce ne zaman patlayacak bu balon?
- 16-04-2021, 18:45:08Doge ye kaldıraclı işlem acıyorsanız bu riski almıssınız demektir hocam. Piyasadaki en cok pump yiyen coin. Ne diyeyim geçmiş olsun.
Umarım en kısa surede zaratrınızı cıkarırsınız. - 16-04-2021, 18:47:07Hocam riskin çok büyük olduğunu biliyorum, işlem çok küçük ama bu artışı beklemiyordum. Fiyatın şişik olduğunu ve düşeceğini öngördüm. Hala aynı düşünüyorum ama liq olmasından korkuyorum. Fonlama yapmaktan yoruldum.KaraKartaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2021, 18:51:5210 dk içinde 0,45 den 0,30 ye iğne atip 0,35 e cıktıgına bizzat şahit oldum. Böyle bir şey olur mu ya 10dk da %50 değişim. Tekrar geçmiş olsun hocam. Dediğinize kesinlikle katılıyorum aşırı şişik şuan. Umarım zararınızı toparlarsınız.neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-04-2021, 18:54:00işlem henüz kapanmadı, 140$ zarar yazıyor. doge zirvedeyken sattığımı sandım meğersem zirvenin z'si bile değilmişG4G adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle