Doge ye kaldıraclı işlem acıyorsanız bu riski almıssınız demektir hocam. Piyasadaki en cok pump yiyen coin. Ne diyeyim geçmiş olsun.

Umarım en kısa surede zaratrınızı cıkarırsınız.