Konu
Doge Yetmez Mi Sence?
16-04-2021, 18:51:52
#5
KaraKartaL
neleroluyo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam riskin çok büyük olduğunu biliyorum, işlem çok küçük ama bu artışı beklemiyordum. Fiyatın şişik olduğunu ve düşeceğini öngördüm. Hala aynı düşünüyorum ama liq olmasından korkuyorum. Fonlama yapmaktan yoruldum.
10 dk içinde 0,45 den 0,30 ye iğne atip 0,35 e cıktıgına bizzat şahit oldum. Böyle bir şey olur mu ya 10dk da %50 değişim. Tekrar geçmiş olsun hocam. Dediğinize kesinlikle katılıyorum aşırı şişik şuan. Umarım zararınızı toparlarsınız.