Doge ye kaldıraclı işlem acıyorsanız bu riski almıssınız demektir hocam. Piyasadaki en cok pump yiyen coin. Ne diyeyim geçmiş olsun.
Umarım en kısa surede zaratrınızı cıkarırsınız.
Hocam riskin çok büyük olduğunu biliyorum, işlem çok küçük ama bu artışı beklemiyordum. Fiyatın şişik olduğunu ve düşeceğini öngördüm. Hala aynı düşünüyorum ama liq olmasından korkuyorum. Fonlama yapmaktan yoruldum.