• 31-10-2021, 18:25:55
    #91
    deli_efo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH bereket versin Hocam 40K da az değil 🙂
    Erittik ya 😀 Harcama yaptım bol gelince


    NaksYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal be bence o bile büyük başarı 40k doları 50 tane gem tokena yatırsan milyoner olursun
    😂 17.000$ kaldı coin almıyorum. Harcadım 13K sını
  • 07-11-2021, 14:09:59
    #92
    Referansınızdan Hotbit'e üye oldum hocam ama kimlik onayı nereden yapılacak bulamadım.
  • 07-11-2021, 16:49:57
    #93
    shıbayı bozdurmalı mıyız artık hala elde tutmalı mıyız sizce