• 04-04-2021, 16:59:32
    #1
    Öncelikle belirtmek isterim YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR!
    Elinde BTT olanlar anlık durumu. Bu gidişle Gün İçerisinde 0.10'u görebilir.


    https://twitter.com/emircansivri/sta...859287556?s=20
    • eyapim
    eyapim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-04-2021, 17:00:46
    #2
    Tepedeki coinden halen alım yapılmaya devam ediyor. Tam berber coini duyan btt alıyor
  • 04-04-2021, 17:02:13
    #3
    2-3 gün içerisinde %50'ye yakın artış elde etti keşke daha fazla alsaydım diyorum
  • 04-04-2021, 17:02:57
    #4
    Bende yarı yolda binmiştim bende içerdeyim ama 2 pişmanlığım var, 1 geç girmek, hadi geç girdik az parayla girmek :/ Aman neyse pişmanlıkla yürümüyo
  • 04-04-2021, 17:04:16
    #5
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2-3 gün içerisinde %50'ye yakın artış elde etti keşke daha fazla alsaydım diyorum
    Geçen hafta baya bi holo coinim vardı ve 0.09'da satmıştım :/
    Üzülmeyin
    • EvilBozkurt
    EvilBozkurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-04-2021, 17:05:10
    #6
    ya düşerse diye 3 kahve içtim ettiğim kar kahveye gitti
  • 04-04-2021, 17:05:28
    #7
    Justin Sun çılgın bir adam

    trx, btt, tron, sun, wink böyle uçuk kaçık hangi coin varsa onun ve bu hareketleri seviyor

    Elindeki coinlerin hepsini arşa çıkartıyor
  • 04-04-2021, 17:06:32
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen hafta baya bi holo coinim vardı ve 0.09'da satmıştım :/
    Üzülmeyin
    Ben de aynısını BTT'de yaptım hocam BTT'ye çok düşük iken 2 ay öncesinde yatırım yapmıştım ardından Elon Musk olaylarından sonra Doge uçacak diye BTTleri satıp 0.47'den dogeye kaymıştım doge halen 0.47 ama BTT uçtu uçuyor öylece izliyorum
  • 04-04-2021, 17:10:07
    #9
    caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yarı yolda binmiştim bende içerdeyim ama 2 pişmanlığım var, 1 geç girmek, hadi geç girdik az parayla girmek :/ Aman neyse pişmanlıkla yürümüyo
    Bende aynı şekildeydim hocam canınızı sıkmayın.

    KoJiRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya düşerse diye 3 kahve içtim ettiğim kar kahveye gitti
    Afiyet olsun


    EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de aynısını BTT'de yaptım hocam BTT'ye çok düşük iken 2 ay öncesinde yatırım yapmıştım ardından Elon Musk olaylarından sonra Doge uçacak diye BTTleri satıp 0.47'den dogeye kaymıştım doge halen 0.47 ama BTT uçtu uçuyor öylece izliyorum
    Bundan sonra yeni meslegim mac'imi alıp sabahtan akşama kadar gezerek kriptodan para kazanmak olacak
    • EvilBozkurt
    EvilBozkurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.