Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen hafta baya bi holo coinim vardı ve 0.09'da satmıştım :/
Üzülmeyin
Ben de aynısını BTT'de yaptım hocam BTT'ye çok düşük iken 2 ay öncesinde yatırım yapmıştım ardından Elon Musk olaylarından sonra Doge uçacak diye BTTleri satıp 0.47'den dogeye kaymıştım doge halen 0.47 ama BTT uçtu uçuyor öylece izliyorum