Konu
BTT coini olanlar anlık
04-04-2021, 17:02:57
#4
caylakgirisimci
Bende yarı yolda binmiştim bende içerdeyim ama 2 pişmanlığım var, 1 geç girmek, hadi geç girdik az parayla girmek :/ Aman neyse pişmanlıkla yürümüyo