caylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende yarı yolda binmiştim bende içerdeyim ama 2 pişmanlığım var, 1 geç girmek, hadi geç girdik az parayla girmek :/ Aman neyse pişmanlıkla yürümüyo
Bende aynı şekildeydim hocam canınızı sıkmayın.

KoJiRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya düşerse diye 3 kahve içtim ettiğim kar kahveye gitti
Afiyet olsun


EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de aynısını BTT'de yaptım hocam BTT'ye çok düşük iken 2 ay öncesinde yatırım yapmıştım ardından Elon Musk olaylarından sonra Doge uçacak diye BTTleri satıp 0.47'den dogeye kaymıştım doge halen 0.47 ama BTT uçtu uçuyor öylece izliyorum
Bundan sonra yeni meslegim mac'imi alıp sabahtan akşama kadar gezerek kriptodan para kazanmak olacak