• 03-04-2021, 01:35:51
    #1
    Arkadaslar bu coin icin ne dusunuyorsunuz. Tutar olarak 0.00033 lerden 0.00068 USD ye geldi. İnanilmaz artiyor. Bu coine buradan girsem intihar olur mu yoksa bu da yeni BTT veya HOLO mu?
  • 03-04-2021, 01:39:27
    #2
    Winkcoin 2 gün önce aldım, ben alır almaz düşüşteydi şimdi fırladı inş sabaha kadar daha cok artar YTD
  • 03-04-2021, 05:04:24
    #3
    Ben WINK deyim. Bence daha cok artar, ama yine de sana kalmis
  • 03-04-2021, 14:40:36
    #4
    Uctu ucuyor 😂😂
  • 03-04-2021, 14:45:05
    #5
    Instamatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uctu ucuyor 😂😂
    düşükken bi alım daha yaptım şuan uçuşta YTD
  • 03-04-2021, 15:08:13
    #6
    37 seviyesinden almıştım, grafikleri çok dalgalı diye 41 de sattım. Bugün itibariyle 99 u gördü. Hızı kesilecek gibi değil ama bir düzeltme gelecektir. YTD
  • 03-04-2021, 15:52:33
    #7
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    düşükken bi alım daha yaptım şuan uçuşta YTD
    😂😂😂

    CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    37 seviyesinden almıştım, grafikleri çok dalgalı diye 41 de sattım. Bugün itibariyle 99 u gördü. Hızı kesilecek gibi değil ama bir düzeltme gelecektir. YTD
    Valla hocam bu 99 u kirarsa bir sifir daha silecek, haliyle bu oradan yukselir bir sure daha bence sonra duzeltme yapar saniyorum. Tabi bu tahmin tavsiye degil 😊
  • 03-04-2021, 16:43:39
    #8
    dolar TR de 8,30 ları görünce elimdeki 10 bin dolarlık winki i bozmuştum geçen hafta 0,000540 lardan şimdi 2 kat olmuş
    Şuanda girmiyorum ancak hedefim 0,01 dolar olacağı yönünde idi. Zira binancede en ucuz şuanda buydu.
  • 03-04-2021, 16:45:14
    #9
    bende de 400 bin tane vardı 18 usd kar görünce satmıştım.

    şu an çok hüzünlüyüm


    https://www.youtube.com/watch?v=90lQZUdRpdA