Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşükken bi alım daha yaptım şuan uçuşta YTD
😂😂😂

CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
37 seviyesinden almıştım, grafikleri çok dalgalı diye 41 de sattım. Bugün itibariyle 99 u gördü. Hızı kesilecek gibi değil ama bir düzeltme gelecektir. YTD
Valla hocam bu 99 u kirarsa bir sifir daha silecek, haliyle bu oradan yukselir bir sure daha bence sonra duzeltme yapar saniyorum. Tabi bu tahmin tavsiye degil 😊