• 03-04-2021, 17:28:04
    #10
    Win 550TL kaar'la sattım, düşükten tekrar aldım beklemedeyim YTD
  • 03-04-2021, 22:33:46
    #11
    Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Win 550TL kaar'la sattım, düşükten tekrar aldım beklemedeyim YTD
    Kaçtan aldınız hocam ?
  • 04-04-2021, 15:20:10
    #12
    kaçtı yine bir tren böyle kamil gibi baka kalıyorum ya resmen deliriyorum.
  • 05-04-2021, 00:22:47
    #13
    KoJiRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçtı yine bir tren böyle kamil gibi baka kalıyorum ya resmen deliriyorum.
    Kısmet işleri hocam bunlar birazda