dolar TR de 8,30 ları görünce elimdeki 10 bin dolarlık winki i bozmuştum geçen hafta 0,000540 lardan şimdi 2 kat olmuş
Şuanda girmiyorum ancak hedefim 0,01 dolar olacağı yönünde idi. Zira binancede en ucuz şuanda buydu.