• 31-03-2021, 18:58:44
    #1
    Herkese merhaba, 4 gün önce araştırdığım ve güvendiğim bir yerli projenin coinini alım yapacağım hakkında bir konu açmıştım. Mahcup olmadığım için sevindim. Aldığım günden bu güne %47 yükselerek tüm zamanların en yüksek seviyesine geldi. $BITCI an itibariyle 0,20TL.





    Peki bu kadar yüksekten girilir mi? Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte takip etmemiz gereken çok önemli bir haber akışı var. BITCI/BTC paritesi yarın xt.com hong kong menşeili global bir borsada listeleme yapacak. Fiyatın buna vereceği tepkiyi merak ediyoruz. Ve pozisyonlarımızı koruyoruz.

    YATIRIM TAVSIYESI DEĞİLDIR

    Bu gece bitçi sahipleri için oldukça hareketli bir gece olacak

    Edit2 :





    Ana konuyu incelemek isteyenler için: https://www.r10.net/referansli-coin-...bitci-com.html
  • 31-03-2021, 19:03:15
    #2
    Her f1 yarısı öncesi alim yapıp yarış sonrası elden çıkarmayı düşünüyorum. Garip ama deneyeceğim. Ytd..
  • 31-03-2021, 19:05:06
    #3
    MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her f1 yarısı öncesi alim yapıp yarış sonrası elden çıkarmayı düşünüyorum. Garip ama deneyeceğim. Ytd..
    Borsada bu taktik işe yarıyordu ama kripto piyasasında yarıyor mu bilmiyorum. Sonuç elde ederseniz yazarsınız
  • 31-03-2021, 19:08:48
    #4
    Sizden görüp girmiştim bayağı kardayım şuan çok teşekkür ettim size
  • 31-03-2021, 19:09:42
    #5
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizden görüp girmiştim bayağı kardayım şuan çok teşekkür ettim size
    Çok sevindim. Rica ederim
  • 31-03-2021, 19:16:26
    #6
    Çekim verince hesaba para geçiyor mu? Önemli olan o.
  • 31-03-2021, 19:22:26
    #7
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekim verince hesaba para geçiyor mu? Önemli olan o.
    Evet geçiyor
  • 31-03-2021, 19:26:59
    #8
    madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet geçiyor
    https://www.sikayetvar.com/bitcicom
    https://eksisozluk.com/bitci-com--5774747?p=1

    Çok şikayet var. Ödemelerde sorun görünüyor. Çok büyüyüp ödeyecek sermayesi yoksa sorun orada başlar.
  • 31-03-2021, 19:30:29
    #9
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.sikayetvar.com/bitcicom
    https://eksisozluk.com/bitci-com--5774747?p=1

    Çok şikayet var. Ödemelerde sorun görünüyor. Çok büyüyüp ödeyecek sermayesi yoksa sorun orada başlar.
    Çok haklısınız. Şirket bu riski yönetecek aksiyonu almıştır diye düşünüyorum. Belki şuan bitçi deki herkes kripto tasarruflarını bozdurup ödeme talep etse , böyle bir kaynakları bile hazırda olmayabilir ama şöyle de birşey var , bu oyunu her zaman oynatan kazanır. Platform her geçen gün büyüyor ve gün içerisinde yapılan binlerce alım satım komisyonu bitçi'ye akıyor. Kaynak doğru kullanılırsa bir kripto para borsasının batma ihtimali yok diye düşünüyorum.