Herkese merhaba, 4 gün önce araştırdığım ve güvendiğim bir yerli projenin coinini alım yapacağım hakkında bir konu açmıştım. Mahcup olmadığım için sevindim. Aldığım günden bu güne %47 yükselerek tüm zamanların en yüksek seviyesine geldi. $BITCI an itibariyle 0,20TL.
Peki bu kadar yüksekten girilir mi? Yatırım tavsiyesi olmamakla birlikte takip etmemiz gereken çok önemli bir haber akışı var. BITCI/BTC paritesi yarın xt.com hong kong menşeili global bir borsada listeleme yapacak. Fiyatın buna vereceği tepkiyi merak ediyoruz. Ve pozisyonlarımızı koruyoruz.
YATIRIM TAVSIYESI DEĞİLDIR
Bu gece bitçi sahipleri için oldukça hareketli bir gece olacak
Edit2 :
Ana konuyu incelemek isteyenler için:
https://www.r10.net/referansli-coin-...bitci-com.html