Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.sikayetvar.com/bitcicom
https://eksisozluk.com/bitci-com--5774747?p=1

Çok şikayet var. Ödemelerde sorun görünüyor. Çok büyüyüp ödeyecek sermayesi yoksa sorun orada başlar.
Çok haklısınız. Şirket bu riski yönetecek aksiyonu almıştır diye düşünüyorum. Belki şuan bitçi deki herkes kripto tasarruflarını bozdurup ödeme talep etse , böyle bir kaynakları bile hazırda olmayabilir ama şöyle de birşey var , bu oyunu her zaman oynatan kazanır. Platform her geçen gün büyüyor ve gün içerisinde yapılan binlerce alım satım komisyonu bitçi'ye akıyor. Kaynak doğru kullanılırsa bir kripto para borsasının batma ihtimali yok diye düşünüyorum.