• 31-03-2021, 19:33:09
    #10
    msjım bulunsun
  • 31-03-2021, 19:34:41
    #11
    madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısınız. Şirket bu riski yönetecek aksiyonu almıştır diye düşünüyorum. Belki şuan bitçi deki herkes kripto tasarruflarını bozdurup ödeme talep etse , böyle bir kaynakları bile hazırda olmayabilir ama şöyle de birşey var , bu oyunu her zaman oynatan kazanır. Platform her geçen gün büyüyor ve gün içerisinde yapılan binlerce alım satım komisyonu bitçi'ye akıyor. Kaynak doğru kullanılırsa bir kripto para borsasının batma ihtimali yok diye düşünüyorum.
    Belirli bir kârı görüp çıkmak ya da yabancı büyük bir borsaya girdiğinde alım benim gözümde mantıklı. Kâr başlarda tatlı gelir ama sonrası muamma.
    İşin garip tarafı BTCTURK ya da PARIBU neden coin çıkarmıyor. Alım satımda kullanılması için.
  • 31-03-2021, 19:37:43
    #12
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belirli bir kârı görüp çıkmak ya da yabancı büyük bir borsaya girdiğinde alım benim gözümde mantıklı. Kâr başlarda tatlı gelir ama sonrası muamma.
    İşin garip tarafı BTCTURK ya da PARIBU neden coin çıkarmıyor. Alım satımda kullanılması için.
    Tabi riski dağıtmak en mantıklısı. Buraya koyduğum para x2 yaparsa ana paramı çekip binance atacağım. Bu burda kalmaya devam edecek. Projenin whitepaper'ı beni etkiledi açıkcası. Geleceğe dair umudum var.

    Hayırlısı olsun
  • 31-03-2021, 19:53:08
    #13
    Bitci.com gitti giremiyorum para attım fakat alım yapamıyorum :/
  • 31-03-2021, 20:58:05
    #14
    Hocam anlık %50 battık

    ,
  • 31-03-2021, 20:59:32
    #15
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anlık %50 battık

    ,
    -%109 nasıl oluyor? Para eksiye mi düştü ?
  • 31-03-2021, 21:00:15
    #16
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    %109 nasıl oluyor? Para eksiye mi düştü ?
    Kardan zarara fark hocam o %50 düştü bir anda
  • 31-03-2021, 21:01:03
    #17
    gakaguka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardan zarara fark hocam o %50 düştü bir anda
    Site gri ekran olmuş. Girip bakayım dedim ama site ortalıkta yok.
  • 31-03-2021, 21:01:41
    #18
    Lens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site gri ekran olmuş. Girip bakayım dedim ama site ortalıkta yok.
    Aynen gelip gidiyor.