Belirli bir kârı görüp çıkmak ya da yabancı büyük bir borsaya girdiğinde alım benim gözümde mantıklı. Kâr başlarda tatlı gelir ama sonrası muamma.
İşin garip tarafı BTCTURK ya da PARIBU neden coin çıkarmıyor. Alım satımda kullanılması için.
Tabi riski dağıtmak en mantıklısı. Buraya koyduğum para x2 yaparsa ana paramı çekip binance atacağım. Bu burda kalmaya devam edecek. Projenin whitepaper'ı beni etkiledi açıkcası. Geleceğe dair umudum var.
Hayırlısı olsun