madtank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız. Şirket bu riski yönetecek aksiyonu almıştır diye düşünüyorum. Belki şuan bitçi deki herkes kripto tasarruflarını bozdurup ödeme talep etse , böyle bir kaynakları bile hazırda olmayabilir ama şöyle de birşey var , bu oyunu her zaman oynatan kazanır. Platform her geçen gün büyüyor ve gün içerisinde yapılan binlerce alım satım komisyonu bitçi'ye akıyor. Kaynak doğru kullanılırsa bir kripto para borsasının batma ihtimali yok diye düşünüyorum.
Belirli bir kârı görüp çıkmak ya da yabancı büyük bir borsaya girdiğinde alım benim gözümde mantıklı. Kâr başlarda tatlı gelir ama sonrası muamma.
İşin garip tarafı BTCTURK ya da PARIBU neden coin çıkarmıyor. Alım satımda kullanılması için.