Şöyle de bir şey sormuştum ; Hiç tecrübe etme fırsatın oldu mu, sen de veya kurduğun müşterilerde.
"Diğer sorum da ; Ekran kartı 3090 aldık ve bozuldu. Garantiye gönderdiğimizde ; "Kardeşim sen oyun oynamamışsın, amacı dışında kullanıp hunharca kartı dinlendirmeden 7/24 mining yapmışsın, garanti yok sana" der mi ? "
Konu (Mining) Sohbet edelim
43
●907
- 25-03-2021, 21:55:54evet yaşadım bunu bende ama şuan toplu kart aldığım için büyük tedarikçilerden mining için alıyoruz zaten garanti anlaşmamız var bizimResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2021, 21:58:18Anladım. Kafamdaki en büyük riski ekarte etmişsiniz o zaman diye yorumlayabilirim.
Siz sistemleri kurarken, windows işletim sistemi altında mı, yoksa hiveos mu kurup teslim ediyorsunuz. Ya da farklı bir şey.
Birbirine göre avantaj, dezavantajları nedir.
Kusura bakmayın, böyle parça parça soruyorum. Ama sohbet edasında soruyorum. (Daha bir sürü sorum var
)
- 25-03-2021, 22:01:02biz hiveos kullanıyoruz windows a göre kontrol edilmesi daha kolayResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2021, 14:36:41Merhaba bayadır hiçbir şey yazılmamış konuya ama benim de bir sorum olacaktı. Elimde Asus ROG-STRIX-1000 W 80+ gold var ve 3 tane RTX3070 besliyorum. İşlemcim (i5 3.nesil) anakartım ve ramlerim (ddr3) oldukça eski modeller. Sisteme 4. RTX3070imi eklemek istiyorum. Kabaca hesap yaptığımda 4 tane RTX3070 220Wtan 880W yapıyor. Kalan malzemeler için 120W yeterli olur mu yoksa zaten bu cihaz kayıplardan dolayı 1000W besleyemez ve dolayısıyla 4. kartı taktığımda çöker mi? Yardımcı olursanız sevinirim.
- 13-04-2021, 14:47:13deneyin hocam yetmezse sistem kapatır zaten kendini karta bir zararı olmazheyyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2021, 08:53:28WP dan ulaşın hocam stokta mevcutEnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)