• 25-03-2021, 21:54:09
    #37
    Şöyle de bir şey sormuştum ; Hiç tecrübe etme fırsatın oldu mu, sen de veya kurduğun müşterilerde.
    "Diğer sorum da ; Ekran kartı 3090 aldık ve bozuldu. Garantiye gönderdiğimizde ; "Kardeşim sen oyun oynamamışsın, amacı dışında kullanıp hunharca kartı dinlendirmeden 7/24 mining yapmışsın, garanti yok sana" der mi ? "
  • 25-03-2021, 21:55:54
    #38
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle de bir şey sormuştum ; Hiç tecrübe etme fırsatın oldu mu, sen de veya kurduğun müşterilerde.
    "Diğer sorum da ; Ekran kartı 3090 aldık ve bozuldu. Garantiye gönderdiğimizde ; "Kardeşim sen oyun oynamamışsın, amacı dışında kullanıp hunharca kartı dinlendirmeden 7/24 mining yapmışsın, garanti yok sana" der mi ? "
    evet yaşadım bunu bende ama şuan toplu kart aldığım için büyük tedarikçilerden mining için alıyoruz zaten garanti anlaşmamız var bizim
    • ResimBox
    ResimBox bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-03-2021, 21:58:18
    #39
    Anladım. Kafamdaki en büyük riski ekarte etmişsiniz o zaman diye yorumlayabilirim.
    Siz sistemleri kurarken, windows işletim sistemi altında mı, yoksa hiveos mu kurup teslim ediyorsunuz. Ya da farklı bir şey.
    Birbirine göre avantaj, dezavantajları nedir.

    Kusura bakmayın, böyle parça parça soruyorum. Ama sohbet edasında soruyorum. (Daha bir sürü sorum var )
  • 25-03-2021, 22:01:02
    #40
    ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım. Kafamdaki en büyük riski ekarte etmişsiniz o zaman diye yorumlayabilirim.
    Siz sistemleri kurarken, windows işletim sistemi altında mı, yoksa hiveos mu kurup teslim ediyorsunuz. Ya da farklı bir şey.
    Birbirine göre avantaj, dezavantajları nedir.

    Kusura bakmayın, böyle parça parça soruyorum. Ama sohbet edasında soruyorum. (Daha bir sürü sorum var )
    biz hiveos kullanıyoruz windows a göre kontrol edilmesi daha kolay
    • ResimBox
    ResimBox bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-04-2021, 14:36:41
    #41
    Merhaba bayadır hiçbir şey yazılmamış konuya ama benim de bir sorum olacaktı. Elimde Asus ROG-STRIX-1000 W 80+ gold var ve 3 tane RTX3070 besliyorum. İşlemcim (i5 3.nesil) anakartım ve ramlerim (ddr3) oldukça eski modeller. Sisteme 4. RTX3070imi eklemek istiyorum. Kabaca hesap yaptığımda 4 tane RTX3070 220Wtan 880W yapıyor. Kalan malzemeler için 120W yeterli olur mu yoksa zaten bu cihaz kayıplardan dolayı 1000W besleyemez ve dolayısıyla 4. kartı taktığımda çöker mi? Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 13-04-2021, 14:47:13
    #42
    heyyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba bayadır hiçbir şey yazılmamış konuya ama benim de bir sorum olacaktı. Elimde Asus ROG-STRIX-1000 W 80+ gold var ve 3 tane RTX3070 besliyorum. İşlemcim (i5 3.nesil) anakartım ve ramlerim (ddr3) oldukça eski modeller. Sisteme 4. RTX3070imi eklemek istiyorum. Kabaca hesap yaptığımda 4 tane RTX3070 220Wtan 880W yapıyor. Kalan malzemeler için 120W yeterli olur mu yoksa zaten bu cihaz kayıplardan dolayı 1000W besleyemez ve dolayısıyla 4. kartı taktığımda çöker mi? Yardımcı olursanız sevinirim.
    deneyin hocam yetmezse sistem kapatır zaten kendini karta bir zararı olmaz
    • heyyo
    heyyo bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 14-04-2021, 00:36:07
    #43
    RTX 3080 ile mining yapmak istiyorum
    2 tane almak istiyorum ama bulamıyorum çözümü yok mu?
    Fiyatları çok aşırı yükselmiş.

    Madencilikten gelen gelir ile yeni bir kart alacağım fakat bir türlü başlamak nasip olmadı fiyatlar ve kartın bulunmama sorunu yüzünden
  • 14-04-2021, 08:53:28
    #44
    EnesTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    RTX 3080 ile mining yapmak istiyorum
    2 tane almak istiyorum ama bulamıyorum çözümü yok mu?
    Fiyatları çok aşırı yükselmiş.

    Madencilikten gelen gelir ile yeni bir kart alacağım fakat bir türlü başlamak nasip olmadı fiyatlar ve kartın bulunmama sorunu yüzünden
    WP dan ulaşın hocam stokta mevcut