ResimBox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle de bir şey sormuştum ; Hiç tecrübe etme fırsatın oldu mu, sen de veya kurduğun müşterilerde.
"Diğer sorum da ; Ekran kartı 3090 aldık ve bozuldu. Garantiye gönderdiğimizde ; "Kardeşim sen oyun oynamamışsın, amacı dışında kullanıp hunharca kartı dinlendirmeden 7/24 mining yapmışsın, garanti yok sana" der mi ? "
evet yaşadım bunu bende ama şuan toplu kart aldığım için büyük tedarikçilerden mining için alıyoruz zaten garanti anlaşmamız var bizim