Anladım. Kafamdaki en büyük riski ekarte etmişsiniz o zaman diye yorumlayabilirim.
Siz sistemleri kurarken, windows işletim sistemi altında mı, yoksa hiveos mu kurup teslim ediyorsunuz. Ya da farklı bir şey.
Birbirine göre avantaj, dezavantajları nedir.
Kusura bakmayın, böyle parça parça soruyorum. Ama sohbet edasında soruyorum. (Daha bir sürü sorum var

)