• 08-03-2021, 08:43:10
    #1

    BİTCOİN DOMİNANS DA DEATCROSS OLUŞUMU VAR. YANİ DÜŞME İHTİMALİ ÇOK YÜKSEK. BURALARDA BİR SÜRE KALICI OLURSA VE DÜŞÜŞ BAŞLARSA ALTLAR UÇAR. ALTCOİNLERİN YÜKSELMESİNE DAİR İŞARETLER HER GEÇEN GÜN ARTIYOR. MEGA ALTCOİN SEZONU ÇOK YAKLAŞTI. FAKAT SÜREKLİ DEDİĞİM GİBİ SON KEZ 41.000 $ A BİTCOİNİ DÜŞÜRÜP SON KEZ ALTTAN TOPLAMA İHTİMALLERİ HER ZAMAN VAR. BU İHTİMALİ UNUTMADAN ALTCOİN TUTMAYA DEVAM. BU SENE ÖYLE YADA BÖYLE MEGA ALT SEZONU GELECEK. BU İHTİMAL GİTTİKÇE YÜKSELİYOR..

    DOMİNANS 3 GÜNDÜR TREND DESTEK ÇİZGİSİNİN ALTINDA KAPATIYOR. ALTCOİNLER İÇİN ÇOK GÜZEL GELİŞME.
  • 08-03-2021, 08:44:18
    #2
    Yatırım tavsiyesi olmamakla beraber sepetinizi öğrenme şansım var mı ?
  • 08-03-2021, 08:47:12
    #3
    Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yatırım tavsiyesi olmamakla beraber sepetinizi öğrenme şansım var mı ?
    Chromia(CHR), Supremex(SXP), Chiliz(CHZ), Tron(TRX), DEXE vardı uçtu ZATEN-SXP aynı performans bekliyorum. YTD.
  • 08-03-2021, 08:53:43
    #4
    Ben de mega boğanın kısa sürede geleceğini düşünüyorum. Fakat yüksek ihtimalle sert bir düzeltme gelecektir öncesinde. O yüzden bu sıralar %10 toplu gidiyorum. Fiyatlar yukarı gittikçe stopumu da yukarı çıkarıyorum. tabi ki bu yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.
  • 08-03-2021, 08:54:33
    #5
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chromia(CHR), Supremex(SXP), Chiliz(CHZ), Tron(TRX), DEXE vardı uçtu ZATEN-SXP aynı performans bekliyorum. YTD.
    CHZ Pişmanlıklarımdan biridir hocam
  • 08-03-2021, 08:55:06
    #6
    malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    CHZ Pişmanlıklarımdan biridir hocam
    Bozdunuz için mi 😁
  • 08-03-2021, 08:59:40
    #7
    yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bozdunuz için mi 😁
    aynen. ufak bir kar ile satmıştım. Bu arada CHR de aynı şekilde. 0,040 larda almayı düşünmüştüm. çok ciddi potansiyel var onda da . ama başka coinler de değerlendirdim paramı
  • 08-03-2021, 09:55:30
    #8
    malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen. ufak bir kar ile satmıştım. Bu arada CHR de aynı şekilde. 0,040 larda almayı düşünmüştüm. çok ciddi potansiyel var onda da . ama başka coinler de değerlendirdim paramı
    Sxp bekliyorum bakalım Chz de nba falan gelirse fan tokenler le parayı katlamayı düşünüyorum. Ya da olası bir real madrid barça vb. Binance listeleme
  • 08-03-2021, 12:10:46
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Chz favorim şu an altı boş bir proje değil. Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.