malpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen. ufak bir kar ile satmıştım. Bu arada CHR de aynı şekilde. 0,040 larda almayı düşünmüştüm. çok ciddi potansiyel var onda da . ama başka coinler de değerlendirdim paramı
Sxp bekliyorum bakalım Chz de nba falan gelirse fan tokenler le parayı katlamayı düşünüyorum. Ya da olası bir real madrid barça vb. Binance listeleme