yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bozdunuz için mi 😁
aynen. ufak bir kar ile satmıştım. Bu arada CHR de aynı şekilde. 0,040 larda almayı düşünmüştüm. çok ciddi potansiyel var onda da . ama başka coinler de değerlendirdim paramı