Ben de mega boğanın kısa sürede geleceğini düşünüyorum. Fakat yüksek ihtimalle sert bir düzeltme gelecektir öncesinde. O yüzden bu sıralar %10 toplu gidiyorum. Fiyatlar yukarı gittikçe stopumu da yukarı çıkarıyorum. tabi ki bu yazdıklarım yatırım tavsiyesi değildir.