TUTASI adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bilerek forumda paylaşmadım zarar etmesinler diye. Çünkü bir çok kişi alma dememe rağmen alacaktı ve pumpın dumpını yiyip zarar yazacaklardı. @DuctusDeferens; @Canyapim; @tekexbey; hocalarımız dün ki konuda sormuştu onlara bilgi vermiştim fakat riskleri kendileri aldılar.
almaya çalıştım %50 den sistem kapaliydi alamadim