Hedefi tam 12'den vurdum

bilerek forumda paylaşmadım zarar etmesinler diye. Çünkü bir çok kişi alma dememe rağmen alacaktı ve pumpın dumpını yiyip zarar yazacaklardı.
@DuctusDeferens;
@Canyapim;
@tekexbey; hocalarımız dün ki konuda sormuştu onlara bilgi vermiştim fakat riskleri kendileri aldılar.
%50 de gördüm almadjm %427 oldu

almaya çalıştım %50 den sistem kapaliydi alamadim