Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hedefi tam 12'den vurdum bilerek forumda paylaşmadım zarar etmesinler diye. Çünkü bir çok kişi alma dememe rağmen alacaktı ve pumpın dumpını yiyip zarar yazacaklardı. @DuctusDeferens; @Canyapim; @tekexbey; hocalarımız dün ki konuda sormuştu onlara bilgi vermiştim fakat riskleri kendileri aldılar.
%50 de gördüm almadjm %427 oldu almaya çalıştım %50 den sistem kapaliydi alamadim