Bir coin pumplanıyor diye kar alayım çıkayım dediğinizde şunu düşünün:
Giden bir trene atlarsam ne olur?
Şansınız ve tecrübeniz var ise tutunur bir şekilde atlarsınız. Fakat şansınız ve yeteri kadar tecrübeniz yoksa yüksek ihtimalle düşerek kolunuzu, bacağınızı ya da kafanızı kırma olasılığınız muhtemel ki canınızdan da olabilirsiniz.
Kimseye yön vermek istemem ama dikkatli olunuz. Riske atarken attığınız miktarın çok fazla zarar etmesi durumunu da göz önünde bulundurunuz.
Yatırım tavsiyesi değildir !