Yüklü bi alım yaptım, alım sonrası düşüşe geçti. Üç gündür düşüyor. Yükselişe ne zaman geçer?
Şuan için zarardayım

Tahmini düşünceleriniz neler. Beklemeli miyim
21
●420

kısa-orta vade coinlerde buna dikkat etmeye çalışıyorum güzel bir yükseliş ile umarım güzel bir kar alırsınız hocam