Hocam bir zamanlar alıp %5-6 ya satıp üzülenlerdenim Piyasa şuan sıkışık iyi bir kar varken xrp satmadım sabır bu işin ilacı ) Eğer paraya çok acil ihtiyacınız yok ise orta vadede bekletmeniz iyi olabilir. YTD