Hocam bir zamanlar alıp %5-6 ya satıp üzülenlerdenim

Piyasa şuan sıkışık iyi bir kar varken xrp satmadım sabır bu işin ilacı

) Eğer paraya çok acil ihtiyacınız yok ise orta vadede bekletmeniz iyi olabilir. YTD
İhtiyacım şuan için yok Lakin panik havası var biraz (: