Canozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bir zamanlar alıp %5-6 ya satıp üzülenlerdenim Piyasa şuan sıkışık iyi bir kar varken xrp satmadım sabır bu işin ilacı ) Eğer paraya çok acil ihtiyacınız yok ise orta vadede bekletmeniz iyi olabilir. YTD
İhtiyacım şuan için yok Lakin panik havası var biraz (: