• 16-02-2021, 23:23:58
    #10
    Borsa parayı sabırsızdan alıp sabırsıza veren bir platformdur. Ben şahsen zarar ettiğim coinleri orta ve uzun vade elimde tutup kârımı alıyorum. (Ytd)
  • 16-02-2021, 23:24:54
    #11
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borsa parayı sabırsızdan alıp sabırsıza veren bir platformdur. Ben şahsen zarar ettiğim coinleri orta ve uzun vade elimde tutup kârımı alıyorum. (Ytd)
    Şuanda sabretmek laızm. Muhtemelen yeniden çıkacak 1600lere.
  • 16-02-2021, 23:27:43
    #12
    hocam çok tepeden almışsınız üzüldüm illa ki toparlanır diye düşünüyorum parayı bölerek piyasanın kırmızı ışık yakmasını sabırla bekleseydiniz diye düşünüyorum ama artık geçti.

    Potansiyel var mı diye sormuşsunuz tabii ki var

    en azından btc paritesinde çok yüksek bir coin almamışsınız belirtilen direnci kırabilirse bende alacağım

  • 16-02-2021, 23:27:59
    #13
    Litecoini askere giderken almıştım 1 sene önce 175 TL'ye 10 adet. Askerden geldiğimde güzel harçlık çıkmıştı . Zararınıza üzüldüm, kısa sürede zarardan çıkmanız dileğiyle
  • 16-02-2021, 23:35:04
    #14
    Çok yüksekten almışsınız
  • 16-02-2021, 23:38:34
    #15
    uzun vade girdiyseniz eğer sürekli bakıp tadınızı kaçırmayın alarm kurup kapatın ekranı
  • 16-02-2021, 23:40:01
    #16
    Hocam yaklaşık 4-5 sene oldu sanırım üniversite yıllarıydı ve 1000TL'lik alım yapmayı düşünüyordum. 1 ltc 56₺ civarıydı Alamadım malum o zamanlar öğrencilik, şimdi o kadar pişmanım ki...
    Diyeceğim odur ki eğer içinizden geliyor ve miktar sizi zorlamıyorsa alın. Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
  • 16-02-2021, 23:47:48
    #17
    Sürekli yanlış bilgiler görüyorum..

    Bu düşüşlerin tek bir sebebi var ve asla endişeye gerek yoktur.
    Çin’de fare yılının bitmesi ve ve öküz yılının başlaması sebebiyle tatil dönemi yaşanıyor ve çok sayıda trader dinleniyor, nakitte bekliyor.
    Çin’deki bu tatil sadece kripto para piyasasını değil, dünya ekonomisinin günümüzde duraklamasının en önemli sebebidir.
    Fakat önümüzdeki günlerde her şey yavaş yavaş normale dönecek. Hatta farkındaysanız bütün coinler düşüşte.. Arada 1-2 tane coinde yükseliş olursa kendi projeleri ile ilgili olumlu yönde gelişme olmuş diyebiliriz.

    Aman diyim dostum, sakın ola panik satışı yapma☺
  • 17-02-2021, 00:13:18
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2017 zamanlarında LTC 80₺ iken 3 bin ₺ yatırmıştım aldıktan 1 ay sonra 1.300₺ dolaylarına fırlamıştı. Ben 1.300 leri göremedim 950₺ lerde felan satmıştım. Hayatımda kazandığım en kolay paraydı. Evlilik döneminde bi sürü masraf yapacağım bir zaman dilimine denk gelmişti, yardımıma koşmuştu.