hocam çok tepeden almışsınız üzüldüm illa ki toparlanır diye düşünüyorum parayı bölerek piyasanın kırmızı ışık yakmasını sabırla bekleseydiniz diye düşünüyorum ama artık geçti.
Potansiyel var mı diye sormuşsunuz tabii ki var
en azından btc paritesinde çok yüksek bir coin almamışsınız belirtilen direnci kırabilirse bende alacağım