Blackchain ve Kripto Kandırmacası
145
●5.112
- 14-02-2021, 02:42:00yahu gerçekten ne boş insanlar var anlamıyorum, adam bir konu açmış yok zamanında alsaydın etseydin şuna buna paranı kaptırmışsın da konu açmışsın konu ile hiçbir anlamı olmayan tamamen konuyu saptırmak için yorum yazan insanlar var, adam birşey paylaşmış araştırmış konunun açılış amacını değil de konuyu tartışın arkadaşlar paylaşılan yanlış ise yanlış noktalarını tartışın, bildiğiniz doğru noktalar var ise siz de bunları paylaşın ki tüm herkez bilgilensin.
- 14-02-2021, 02:44:16anladım hocam. İleride yapacağımız alışverişlerinizi Tezos ile LINK ile ALGO ile yaparken tekrar konuşalım sizinle
- 14-02-2021, 02:44:31Yaş kaç?Btc_Daddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle4 kişi bunu beğendi.
- 14-02-2021, 02:46:42Ne kadar kötü yorumlar var ya, özellikle avatarında el hareketi olan arkadaş ne kadar boş yapıyor. Cidden üzüldüm, arkadaş mantıksız konuşuyor olabilir yada çok mantıklı konuşuyor olabilir ama forum kültürü bir insanda bu kadar mı olmaz, sözlükten çıkmış r10'da hesap açmış...
- 14-02-2021, 02:47:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba,Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.Blockchain teknolojisi evet sizinde yazdiginiz gibi yeni bir teknoloji degil. Detaylari ile alakali wiki sayfasindan destek alabilirsiniz (https://en.wikipedia.org/wiki/Blockchain)
2. Github uzerinden ulastiginiz kaynak kodlari seed kaynaklar, yani bir bitcoin poolun kazim yapan adreslerini vermissiniz isterseniz bunu bir inceleyin...
3. Evet coinler borsaya girdikten sonra bir deger kazanir ve alim/satim emirlerine gore fiyatlar belirlenir, bu bildigimiz borsadada aynisidir, arz/talep dengesi malin degerini belirler ve bu yuzdende market siteler olustu (bter,binance vs)
Benim size iki sorum olacak;
1. Nekadar konu hakkinda birikiminiz varki bu konu hakkinda boyle bir konu actiniz?
2. Madem boyle birsey soylediginiz gibi anonim degil, bu kasa (blockchain aldatmacasi) nasil trilyon dolarlar donerken islemeye devam ediyor?
________________________
yazilan mesaj benim (Zeki) sahsi dusuncelerimdir - 14-02-2021, 02:48:39Ben burayı bi çekeyim kenara,Alıntı
Şimdi 1. madde kara para aklama her zaman vardı ve bundan sonra da olacak
2. Made kripto paralardan önce teröristler ya altın yada dolar alıyorlardır bişey farketmedi sadece yakalandıklarında paraları sanalda kalıyor
Son zamanlarda kripto karşıtı çıkan çok insan oldu bu saydıklarınız önceden de vardı bişey farketmiyor, herkes birşeylere ayak uydurmaya çalışıyor. - 14-02-2021, 02:52:05Hiç sorma hocam, yorumları okuyunca aklıma gelen dizeler;ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Blockchain Tanrımız.
Satoshi Nakamoto peygamberimiz.
Vayt peypır kutsal kitabımız.
ByHickimse bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
