Ne kadar kötü yorumlar var ya, özellikle avatarında el hareketi olan arkadaş ne kadar boş yapıyor. Cidden üzüldüm, arkadaş mantıksız konuşuyor olabilir yada çok mantıklı konuşuyor olabilir ama forum kültürü bir insanda bu kadar mı olmaz, sözlükten çıkmış r10'da hesap açmış...