ayhanteke07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yahu gerçekten ne boş insanlar var anlamıyorum, adam bir konu açmış yok zamanında alsaydın etseydin şuna buna paranı kaptırmışsın da konu açmışsın konu ile hiçbir anlamı olmayan tamamen konuyu saptırmak için yorum yazan insanlar var, adam birşey paylaşmış araştırmış konunun açılış amacını değil de konuyu tartışın arkadaşlar paylaşılan yanlış ise yanlış noktalarını tartışın, bildiğiniz doğru noktalar var ise siz de bunları paylaşın ki tüm herkez bilgilensin.
Hiç sorma hocam, yorumları okuyunca aklıma gelen dizeler;
Blockchain Tanrımız.
Satoshi Nakamoto peygamberimiz.
Vayt peypır kutsal kitabımız.