• 14-08-2018, 07:54:13
    #1
    Vay be. An itibariyle ethereum 260 dolar.
    1400 dolardan ne hale geldi.
    İyi ki zamanında satmışım.

    Kripto piyasasına güven azaldı. Artık toparlanacağını sanmıyorum
  • 14-08-2018, 08:09:53
    #2
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vay be. An itibariyle ethereum 260 dolar.
    1400 dolardan ne hale geldi.
    İyi ki zamanında satmışım.

    Kripto piyasasına güven azaldı. Artık toparlanacağını sanmıyorum


    Biz satmadık mal gibi beklemeye devam [emoji25]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 14-08-2018, 08:14:12
    #3
    CeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz satmadık mal gibi beklemeye devam [emoji25]


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Ben de çok direndim. Kesin artar diye bekledim. Beklemek anlamsız. Allah kurtarsın hocam ne diyeyim
  • 14-08-2018, 08:19:01
    #4
    Beklemek kötü olmuş be kardeş keşke satsaydı ah şu insan oğlunun fazla kazanma arzusu yokmu
  • 14-08-2018, 08:30:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bitcoini geçmiyor muydu en son? Bu coin piyasasından çıktığım günden beri o kadar rahat o kadar huzurluyum ki Herkese aynısını dilerim.
  • 14-08-2018, 08:46:13
    #6
    800 dolarlarda satmadık...
  • 14-08-2018, 09:12:32
    #7
    bence yukselcek ama sabretmek lazim.
  • 14-08-2018, 09:47:31
    #8
    Üretmeye devam inşallah yükselir. Yoksa şalterleri indireceğim.
  • 26-08-2018, 13:18:03
    #9
    2022 de görüşmek dileğiyle