Vay be. An itibariyle ethereum 260 dolar.
1400 dolardan ne hale geldi.
İyi ki zamanında satmışım.
Kripto piyasasına güven azaldı. Artık toparlanacağını sanmıyorum
Ethereum eridi bitti kül oldu..
24
●1.316
- 14-08-2018, 08:09:53globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz satmadık mal gibi beklemeye devam [emoji25]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi - 14-08-2018, 08:14:12Ben de çok direndim. Kesin artar diye bekledim. Beklemek anlamsız. Allah kurtarsın hocam ne diyeyimCeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle