globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be. An itibariyle ethereum 260 dolar.
1400 dolardan ne hale geldi.
İyi ki zamanında satmışım.

Kripto piyasasına güven azaldı. Artık toparlanacağını sanmıyorum


Biz satmadık mal gibi beklemeye devam [emoji25]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi