Vay be. An itibariyle ethereum 260 dolar.
1400 dolardan ne hale geldi.
İyi ki zamanında satmışım.
Kripto piyasasına güven azaldı. Artık toparlanacağını sanmıyorum
Biz satmadık mal gibi beklemeye devam [emoji25]
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi