CeLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz satmadık mal gibi beklemeye devam [emoji25]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Ben de çok direndim. Kesin artar diye bekledim. Beklemek anlamsız. Allah kurtarsın hocam ne diyeyim