• 12-09-2018, 15:27:04
    #19
    1400 dolarken satmıştım. Vay be.
    İşte coin olayı böyle birşey. 5 yıl sonrasını bırakın, 5 gün sonrasını bile kestirmek zor.
  • 12-09-2018, 18:28:32
    #20
    şubat ayında falan eylül ayına dikkat demiştim ya batacak ya canlanacak diye.
    düşüşe devam edecek maalesef.
  • 12-09-2018, 19:13:09
    #21
    1400'den düşerken deneyimsizlik değil mi 800'den aldım, diptedir diye. Ondan sonra 900 gördü satmadım. Şimdiyse durumumuz rezalet.
  • 13-09-2018, 17:53:57
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tekrar 500 dolar seviyesine geleceğini düşünüyorum kısa sürede.
  • 13-09-2018, 18:17:03
    #23
    185 den aldım, 205 ten sattım. 24 saatte 25 dolar kar. Allah bereket versin.
    Kısa vur kaçları takip edin. Bitti o dönemler.
  • 13-09-2018, 18:22:17
    #24
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    185 den aldım, 205 ten sattım. 24 saatte 25 dolar kar. Allah bereket versin.
    Kısa vur kaçları takip edin. Bitti o dönemler.
    bitti o dönemler derken ? hocam sadece kasım ayını bekleyin
  • 13-09-2018, 18:23:02
    #25
    LUGEPUORG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitti o dönemler derken ? hocam sadece kasım ayını bekleyin
    Peki bekleyelim