1400 dolarken satmıştım. Vay be.
İşte coin olayı böyle birşey. 5 yıl sonrasını bırakın, 5 gün sonrasını bile kestirmek zor.
Ethereum eridi bitti kül oldu..
24
●1.316
- 12-09-2018, 18:28:32şubat ayında falan eylül ayına dikkat demiştim ya batacak ya canlanacak diye.
düşüşe devam edecek maalesef. - 12-09-2018, 19:13:091400'den düşerken deneyimsizlik değil mi 800'den aldım, diptedir diye. Ondan sonra 900 gördü satmadım. Şimdiyse durumumuz rezalet.
- 13-09-2018, 17:53:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.tekrar 500 dolar seviyesine geleceğini düşünüyorum kısa sürede.
- 13-09-2018, 18:22:17bitti o dönemler derken ? hocam sadece kasım ayını bekleyinglobaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle