Öyle olduğunda Withdraw listesinden siliyorlarmış hocam, neyseki bizde öyle bir şey yok. Bence bugün yatar bunlar.. Ben toplamında 6 farklı talep oluşturdum hepsi 10 gün veya 9.gün yattı.
Öyle olduğunda Withdraw listesinden siliyorlarmış hocam, neyseki bizde öyle bir şey yok. Bence bugün yatar bunlar.. Ben toplamında 6 farklı talep oluşturdum hepsi 10 gün veya 9.gün yattı.
sizlerde de geri kalan bakiyeyi gondermeye cakisirken send ucash butonu calismiyor mu su anda
Öyle olduğunda Withdraw listesinden siliyorlarmış hocam, neyseki bizde öyle bir şey yok. Bence bugün yatar bunlar.. Ben toplamında 6 farklı talep oluşturdum hepsi 10 gün veya 9.gün yattı.
Umudum o ki, brkaç farklı adresden gönderiyorlar. Bizimki farklı listede olsun