AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sizlerde de geri kalan bakiyeyi gondermeye cakisirken send ucash butonu calismiyor mu su anda

Ben kalan bakiyeyi gonderemiyorum
Aynen hocam o kısım kapalı zaten, geçmiş ödemeleri yapana kadar kapalı demişlerdi.