• 05-02-2018, 21:12:16
    #10
    Saadet zinciri böyle birşey. Sona kalan donuna kadar verir ama bişey alamaz. İnsanların kendi açgözlülüğü insanları bitirir. Birden parasını 10'a katlamak isteyenler hiçbir inceleme yapmadan bodosloma girerler. Tekrar 20 bin dolarları görür mü bilinmez. Ama bu saatten sonra o miktarlara çıkması için dünya devletlerinin desteklemesi gerekir ki onlarda destekleyecek olsa bile kendileri bir sanal para çıkarıp onu destekler diye düşünüyorum.
    Şuanki durum büyük yatırımcıların çekilmesi ve küçüklerin izlemesi şeklinde devam ediyor. Birkaç yıl içinde birçok sanal para daha çıkacaktır. Ama şuankilere yatırım yapmak bu saatten sonra loto oynamak gibi birşey. Tavsiyem al sat yaparak devam edin beklemek kalbi yorar, ömrü kısaltır.
  • 05-02-2018, 21:16:53
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ya bu kadar kişisinzi toplanıp borsa açın artsada kar düşsede kar kumar gibi her zaman oynatan kazanıyor
  • 06-02-2018, 00:28:36
    #12
    3-5 kuruşu kaybetmeye korkanlar zaten hiç girmesin. Fırtınalı havada iyi yüzme bilmeyen boğulur bukadar basit. Bende zarar ettim ama üzülmeyeceğim paralarla oynuyorum. Artı olarak btc nin geleceğinin parlak olduğunu düşünüyorum.
  • 06-02-2018, 02:01:39
    #13
    Vay be 2 günde 50 tl zarar gençliğim geldi aklıma. Bende 2 yıl önce aldım 18k $ dan çıkıp megan 2017 joy aldım. Bu arada bist'te 5 er farkli hisse senedim var hala duruyor bakalım ne olacak zararı coktan cikardi. Lalet ihlas senetlerinden uzak durun 😁