Saadet zinciri böyle birşey. Sona kalan donuna kadar verir ama bişey alamaz. İnsanların kendi açgözlülüğü insanları bitirir. Birden parasını 10'a katlamak isteyenler hiçbir inceleme yapmadan bodosloma girerler. Tekrar 20 bin dolarları görür mü bilinmez. Ama bu saatten sonra o miktarlara çıkması için dünya devletlerinin desteklemesi gerekir ki onlarda destekleyecek olsa bile kendileri bir sanal para çıkarıp onu destekler diye düşünüyorum.
Şuanki durum büyük yatırımcıların çekilmesi ve küçüklerin izlemesi şeklinde devam ediyor. Birkaç yıl içinde birçok sanal para daha çıkacaktır. Ama şuankilere yatırım yapmak bu saatten sonra loto oynamak gibi birşey. Tavsiyem al sat yaparak devam edin beklemek kalbi yorar, ömrü kısaltır.