Vay be 2 günde 50 tl zarar gençliğim geldi aklıma. Bende 2 yıl önce aldım 18k $ dan çıkıp megan 2017 joy aldım. Bu arada bist'te 5 er farkli hisse senedim var hala duruyor bakalım ne olacak zararı coktan cikardi. Lalet ihlas senetlerinden uzak durun 😁