• 05-02-2018, 20:35:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar arkadaşlar. Bitcoin en kısa özeti ile yatırımcılar ve zenginler tarafından zamanında yatırım ile yükselen fiyatı artıncada yatırımla büyük karlar ile kazanan kişilerdir. Günümüzde de benzeri durumlar olacaktır. Zengin adam basıyor parayı bi yükselir millet de bunu gorunc yatırım yapıyor ve sonra zengin olan parayı çektiği zaman bitcoin yerlerde. Zarar eden yine biz orta gelirli umut kapısı arayan kişileriz. 2 gün önce girdiğim coin serüvenim bundan ibarettir. Sadece 50 tl zararım da olsa bunu anlamama yetti aman daikkat diyorum servet kaybedenler oldu...
  • 05-02-2018, 20:41:27
    #2
    Speküle edecek zengin adam her tarafı speküle eder. Kripto paralara sadece alınıp satılacak para gözüyle bakarsanız elbette özeti budur. Ama blok zinciri üzerinde birbirinden kaliteli projeler geliştiriliyor, ekonomi akıllılaşıyor. 3-5 balinanın çektiği para piyasa bitirmez. Elbette sonsuza kadar artan bir trend seyretmeyecekti. Ekonomi bu, düşüşler olacaktır ama bu yükselişin olmayacağı anlamına gelmez
  • 05-02-2018, 20:47:33
    #3
    https://twitter.com/twitter/statuses/960019583825408001



    asıl bitcoinin kısa özeti budur
  • 05-02-2018, 20:49:14
    #4
    2 gün ve 50 tl ile güzel analiz..
    Tamam
  • 05-02-2018, 20:51:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün ve 50 tl ile güzel analiz..
    Tamam

    Zararım 50 tl hocam yatırım mıktarı daha buyuk ancak düşmeye baslayınca hemen çektim velhasılkelam varsa yanıldığım nokta yorum yazarlar arkadaşlar.
  • 05-02-2018, 20:55:30
    #6
    Bitcoin Alım için en ideal zamanlarını yaşıyor.
    Btc düşüyor dedikleri geçen yıl bu zamanlar 900$dı şimdi 8000 dolar balon dedikleri buysa seneye bu gün balonun büyüdüğüne şahit olacaklar.

    Bitcoin hakkında birşey bilmeyen kişiler sadece çıkacak diye düşünüyorlar, düşünce battık diyorlar.

    Bitcoin kısa vadeli bir yatırım aracı değildir uzun vadede bitcoin zenginlerini haberlerde izlemek yerine kendi geleceğinizi kurgulamalısınız.

    Korkuyorsanız ne alın ne de konuşun.
    Bitcoin kendi kasası olan özel bir şirket değildir.
    Blockcahin teknolojisi geleceğin teknolojisi olduğunu söylemek için bir örnekleme yapacak olursak apple blockcahin teknolojisini kullanacağını açıklamıştır.

    Çıkarken bitcoin alsaydık iyiydi derken düşünce iyiki almamışız lafı çok saçma değilmidir.

    Aslında kullanılması gereken cümle SİMDİ ALIM İÇİN FIRSAT BU TRENİ KAÇIRMAYALIM OLMALI.
  • 05-02-2018, 20:59:30
    #7
    bitcoin alan herkes zaten ertesi gün kripto para uzmanı, yatırım danışmanı oluyor ülkede. böyle konular normal..
  • 05-02-2018, 20:59:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    emirkaboglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Zararım 50 tl hocam yatırım mıktarı daha buyuk ancak düşmeye baslayınca hemen çektim velhasılkelam varsa yanıldığım nokta yorum yazarlar arkadaşlar.
    Çok iyi denk gelmiş hocam, normalde biraz aşağı gidip sonra roketleride takabiliyor.

    Roket dönemine gelseydiniz ciddi zarardaydınız, şimdi kardasınız.
  • 05-02-2018, 21:08:16
    #9
    Dünya bilmem kaçıncı Endüstri Bilgi Teknoloji devrimi yaşarken Blockchaini okuyamamk için gözlerimizi paranın kapatmış olması lazım