Merhabalar arkadaşlar. Bitcoin en kısa özeti ile yatırımcılar ve zenginler tarafından zamanında yatırım ile yükselen fiyatı artıncada yatırımla büyük karlar ile kazanan kişilerdir. Günümüzde de benzeri durumlar olacaktır. Zengin adam basıyor parayı bi yükselir millet de bunu gorunc yatırım yapıyor ve sonra zengin olan parayı çektiği zaman bitcoin yerlerde. Zarar eden yine biz orta gelirli umut kapısı arayan kişileriz. 2 gün önce girdiğim coin serüvenim bundan ibarettir. Sadece 50 tl zararım da olsa bunu anlamama yetti aman daikkat diyorum servet kaybedenler oldu...