• 24-01-2018, 13:17:48
    #10
    Webzirve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    QLC, VTC , ARN hakkındaki düşünceleriniz nedir
    Portföyümde ALC ve VTC yok.

    ARN'ye gelecek olursa şuana kadar ağzımın açık kaldığı 2.coin. Bir diğeride WTC'dir. Bunların her ikisinede güvenmediğim her gün yükseldi. WTC şuan aya çıkmış durumda daha fazla artmayacak gibi. ARN'de öyle, ama baktığımız zaman yine bir yükseliş trendinde duruyor. 63000 satsları gören bir coin şuan 24000 lerde geziyor. Araştırmalarıma göre ekibide iyi çalışıyor sağlam yükselişin tek sebebide bu. Elinizde varsa 35000lere kadar bekleyin derim. Yoksa alımanızı tavsiye etmiyorum. 35000lerden sonra neler olur hep beraber ağzımız açık izleriz.
  • 25-01-2018, 23:58:14
    #11
    Sinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle aşağıda yazacağım beklenti ve düşüncelerim tamamiyle kendi fikrim ve yatırımım olup kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Uzun süredir bu piyasada olduğumdan dolayı Görüşlerimi paylaşmak istedim. Asla yatırım tavsiyesi değildir. Geniş çaplı araştırma yapıp marketcap değerlerini şuan haketmeyen ve yükselecek altcoinleri paylaşıyorum.
    Genesis Vision (GVT) Market Değeri: $68.188.165 USD Şuanki bir jeton değeri: 18,30 USD Beklentim Orta vade: 60$ Uzun vade: 100-130$ (25 aralıkta bir fuara katılacaklar o tarihlerde ciddi bir hareketlenmeler yaşanabilir)
    Everex (EVX) Market DeÄŸeri: $67.891.395 USD Åžuanki bir jeton deÄŸeri: 4,11 USD Beklentim Orta vade: 20$ Uzun vade: 40-50$
    Hshare (HSR) Market Değeri: $523.394.636 USD Şuanki bir jeton değeri: 12,31 USD Beklentim Kısa vade: 19$ Uzun vade: 60-80$
    Ethereum Classic (ETC) Market Değeri: $2.897.270.351 USD Şuanki bir jeton değeri: 29,17 USD Beklentim Kısa vade: 55$ Orta vade: 80-100$ (Bildiğiniz üzere şubat ayında fork var. Kısa vade beklentimin üzerinde hareketlenmeler olabilir)
    AppCoins (APPC) Market Değeri: $130.833.019 USD Şuanki bir jeton değeri: 1,31 USD Beklentim Kısa vade: 2,50$ Orta vade: 8-10$
    Daha birçok altcoin takip ediyorum ama emin olduğum şimdilik bunlar. İncelenmesini istediğiniz jetonlar olursa PM atın inceler emin olduklarımı buraya yazarım. Ayrıca bu piyasaya girmek isteyenlere elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. Vaktim ve gücüm yettiğince soru ve sorunlarınıza yardımcı olurum.
    Tüm kripto ailesine bol kazançlar
    Stratis, Nebl, EOS, BNB hakkinda ne düsünüyorsunuz
  • 26-01-2018, 00:18:59
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba hocam unify sayısı az olduğu halde neden yükselmiyor ? projeleri incelemeye vaktim olmuyor belki bilginiz vardır mesela Modum (MOD) sayısal olarak hemen hemen aynı değerlerde olduğu halde 30 kat daha pahalı.
  • 26-01-2018, 01:03:01
    #13
    Takip
  • 26-01-2018, 11:59:13
    #14
    Sinan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle aşağıda yazacağım beklenti ve düşüncelerim tamamiyle kendi fikrim ve yatırımım olup kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir. Uzun süredir bu piyasada olduğumdan dolayı Görüşlerimi paylaşmak istedim. Asla yatırım tavsiyesi değildir. Geniş çaplı araştırma yapıp marketcap değerlerini şuan haketmeyen ve yükselecek altcoinleri paylaşıyorum.
    Genesis Vision (GVT) Market Değeri: $68.188.165 USD Şuanki bir jeton değeri: 18,30 USD Beklentim Orta vade: 60$ Uzun vade: 100-130$ (25 aralıkta bir fuara katılacaklar o tarihlerde ciddi bir hareketlenmeler yaşanabilir)
    Everex (EVX) Market DeÄŸeri: $67.891.395 USD Åžuanki bir jeton deÄŸeri: 4,11 USD Beklentim Orta vade: 20$ Uzun vade: 40-50$
    Hshare (HSR) Market Değeri: $523.394.636 USD Şuanki bir jeton değeri: 12,31 USD Beklentim Kısa vade: 19$ Uzun vade: 60-80$
    Ethereum Classic (ETC) Market Değeri: $2.897.270.351 USD Şuanki bir jeton değeri: 29,17 USD Beklentim Kısa vade: 55$ Orta vade: 80-100$ (Bildiğiniz üzere şubat ayında fork var. Kısa vade beklentimin üzerinde hareketlenmeler olabilir)
    AppCoins (APPC) Market Değeri: $130.833.019 USD Şuanki bir jeton değeri: 1,31 USD Beklentim Kısa vade: 2,50$ Orta vade: 8-10$
    Daha birçok altcoin takip ediyorum ama emin olduğum şimdilik bunlar. İncelenmesini istediğiniz jetonlar olursa PM atın inceler emin olduklarımı buraya yazarım. Ayrıca bu piyasaya girmek isteyenlere elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışacağım. Vaktim ve gücüm yettiğince soru ve sorunlarınıza yardımcı olurum.
    Tüm kripto ailesine bol kazançlar
    Sepetimdeki 9 alt coinin 5ini yazmışsın Çok sağlam liste olmuş eline sağlık.
  • 26-01-2018, 12:33:39
    #15
    AdaMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Stratis, Nebl, EOS, BNB hakkinda ne düsünüyorsunuz
    Stratis ve nebl için şuan birşey söylemenin doğru olduğunu düşünmüyorum. Nebl için en az 21.000 sats seviyelerine rahat çıkacağını söyleyebilirim ama henüz varlığı oturmuş projeler değil. Roadmaplerindeki plan ve projelerini takip etmekte fayda var. Proje iyi yönetilirse nebl en az x3 stratis x5 yapabilir.
    EOS bence hakettiği seviyelerde değil. Ama piyasa toparlanana kadar alınmaz. Eğer elinizde varsa satmayın, tutun.
    BNB kripto borsalarının kendi coinlerini oluşturulması anlamında öncü bir coin. Binance kendi gücüne güç kattıkça mutlaka artacaktır. Bu coinle ilgili net tavsiyem mutlaka bir miktar alın. Binanceda işlem yaptıkça bnb kullanarak komisyon avantajları oluyor. Bnb almanın zararı olmaz.

    Bunun yanında açılma aşamasında olan ve kendi kriptosunu oluşturan WCX’i inceleyip almanızı tavsiye ediyorum. Zaten hediye veriyor. Almak isteyen ufak bir miktarda alabilir. BURADAN alırsanız bizede bir faydası dokunur.



    fyzyc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sepetimdeki 9 alt coinin 5ini yazmışsın Çok sağlam liste olmuş eline sağlık.
    Umarım faydası olur.

    İyi kazançlar



    Seul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam unify sayısı az olduğu halde neden yükselmiyor ? projeleri incelemeye vaktim olmuyor belki bilginiz vardır mesela Modum (MOD) sayısal olarak hemen hemen aynı değerlerde olduğu halde 30 kat daha pahalı.
    Listemde olan kriptolar değil zaman bulursam senin için inceler dönerim. Ama özet geçeyim ve örnek vereyim. 1 ripple fiyatına bak ve market değerine bak. Şuan ilk 5te. Yani anlatmak istediğim hep söylüyorum burda mesele tamamiyle proje. Bu projeler yaklaşık 2-3 yıla gerçek hayatta hedeflerince kullanılmaya başlayacak. Bence dünyada en fazla 100 kripto gerçekten ayakta kalıp kullanılacak. Gerisi çöplük.

    Fırsatım olursa inceleyip burdan döneceğim.
  • 26-01-2018, 19:45:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    @Sinan; Hocam düşünceniz için çok sağolun benim için çok önemli değil ilginizi çekerse bakarsınız bol kazançlar dilerim
  • 31-01-2018, 18:45:58
    #17
    Faydalı bir konu olmuş, şuan ico da bulunan deex hakkında yorumlarınızı merak ediyorum.
  • 31-01-2018, 18:56:20
    #18
    bettor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Faydalı bir konu olmuş, şuan ico da bulunan deex hakkında yorumlarınızı merak ediyorum.
    Deex merkezi olmayan bir borsa olacak. Binance(BNB) Kucoin(KCS) gibi. Bu tarz borsalar çoğalmaya başladı benim için artık bir anlam ifade etmiyor. Bu yönde WCX ilgimi çekti ve orda bir miktar yatırımım var. Ama Deex'te o kadar emin değilim. Şubatta borsası açılacakmış. Hacimlere bakmak lazım iyi giderse çıkışlar iyi olur ama kısa vadede pek sanmam.