Webzirve adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba

QLC, VTC , ARN hakkındaki düşünceleriniz nedir
Portföyümde ALC ve VTC yok.

ARN'ye gelecek olursa şuana kadar ağzımın açık kaldığı 2.coin. Bir diğeride WTC'dir. Bunların her ikisinede güvenmediğim her gün yükseldi. WTC şuan aya çıkmış durumda daha fazla artmayacak gibi. ARN'de öyle, ama baktığımız zaman yine bir yükseliş trendinde duruyor. 63000 satsları gören bir coin şuan 24000 lerde geziyor. Araştırmalarıma göre ekibide iyi çalışıyor sağlam yükselişin tek sebebide bu. Elinizde varsa 35000lere kadar bekleyin derim. Yoksa alımanızı tavsiye etmiyorum. 35000lerden sonra neler olur hep beraber ağzımız açık izleriz.